Hans Huis in ’t Veld
HR adviseur / HR manager / interim

  • 11 Juli 1962
  • Jupiterlaan 14
    7314 KS Apeldoorn
  • 06 – 28 72 77 46
  • info@h-huisintveld.nl

View Hans Huis in 't Veld's profile on LinkedIn

Maakt u gebruik van mijn diensten dan:

  • heeft u vakkundig HR advies en ondersteuning bij (tijdelijke)vervanging van een van uw medewerkers;
  • worden nieuwe HR projecten geïmplementeerd en krijgt u goede begeleiding bij veranderingen binnen uw organisatie;
  • wordt de verbinding gelegd tussen strategie en operationele doelstellingen;
  • gaan mensen samenwerken;
  • zal loopbaanbegeleiding en persoonlijke ontwikkeling echt leiden tot verandering bij medewerkers;
  • worden alle HR processen volledig voor u verzorgd.

Het ondersteunen en begeleiden van organisaties bij veranderingen is mij op het lijf geschreven. Ik ben iemand die organiseert en zaken regelt.

Mijn kernkwaliteiten zijn: ondernemerschap, organisatiesensitiviteit, doorzettingsvermogen, resultaatgerichtheid, coachend vermogen, flexibiliteit en klantgerichtheid.

Curriculum Vitae

HR adviseur
Woonstichting Rhenen | Rhenen | www.rhenensewoningstichting.nl
Juli 2014 – heden

Herinrichting en waardering van het Functiehuis plus implementatie van competentiemanagement.

Re-integratieadviseur 2e spoor en adviseur outplacement
Menea | Nieuwegein | www.menea.nl
Juli 2014 – heden

Diverse begeleidingstrajecten.

Personeelsmanager a.i.
Dudok wonen | Hilversum | www.dudokwonen.nl
April 2013 – Februari 2014 (11 maanden)

Begeleiden van de reorganisatie en de vervanging van de personeelsadviseur.

Dudok wonen logo

Mediator
Gelre Ziekenhuizen | Apeldoorn
Juni 2012 – Augustus 2013 (14 maanden)

Advies en ondersteuning bij een procedure einde dienstverband.

HR adviseur a.i.
Ons Huis Woonstichting | Apeldoorn | www.onshuisapeldoorn.nl
April 2012 – Januari 2013 (3 maanden)

Het opstellen van HR beleidsdocumenten.

HR adviseur a.i.
Seyster Veste | Zeist | www.seysterveste.nl
Juni 2010 – November 2011 (17 maanden)

Het optimaliseren van de personeelsadministratie en het begeleiden het inrichten van afdelingen, het functiehuis, interne herplaatsing en strategische personeelsplanning.

HR manager
Eemland Wonen | Baarn | www.eemlandwonen.nl
Juni 2010 – November 2011 (17 maanden)

Uitvoering van het personeelsbeleid. Ook begeleidde en adviseerde ik de Ondernemingsraad.

Projectleider HR
Lowik installatietechniek | Almelo | www.lowik.nl
Maart 2010 – April 2010 (2 maanden)

Gewerkt aan het project ‘Terugdringing en preventie van verzuim’.

Senior HR adviseur
Univé-VGZ verzekeringen | Zwolle | www.unive.nl
Januari 2009 – November 2009 (10 maanden)

Het begeleiden van een mobiliteitsproject tijdens de fusie/ reorganisatie.

Manager Woondiensten
Wonen Helden | Helden |
November 2008 – April 2009 (6 maanden)

Leidinggevende van de afdeling Wonen.

Coach
Rabobank regio Noord | www.rabobank.nl
Juni 2008 – Oktober 2010 (10 maanden)

Met toepassing van de ECV-scan© selectieopdrachten uitgevoerd.

HR advisuer
Technisch installatiebedrijf | Almere
Maart 2008 – April 2008 (2 maanden)

Het voeren van individuele coachgesprekken in het kader van competentieontwikkeling.

Interim-manager
Wonen Limburg | Roermond
November 2007 – Februari 2008 (4 maanden)

P&O adviseur, casemanager en vertrouwenspersoon